Dział aktualności
Aktualności: Wprowadzono Regulamin korzystania z obiektu "Domek"
admin, 2014-12-12 11:08:16Zgodnie z wnioskami jakie wnoszono na "Zebraniu Sprawozdawczym Oddziału za 2013 rok", które odbyło się 26 lutego 2014 przystąpiliśmy do regulacji zasad korzystania z obiektu "Domek".
Uchwałą Zarządu Oddziału z dnia 03.12.2014 wprowadzony został do zastosowania:
Regulamin korzystania z obiektu "Domek"
§1. Zadania i nazwa
1. Zadaniem Oddziału poprzez obiekt „Domek” na Lisiej Górze w Rzeszowie jest zapewnienie członkom Oddziału PTTK przy WSK „PZL-Rzeszów” S.A. miejsca przeznaczonego do: upowszechniania turystyki i krajoznawstwa, integracji członków Oddziału oraz rozwijania działalności społecznej.
§2. Postanowienia ogólne
1. Regulamin określa szczegółowe zasady organizacji i sposób korzystania z obiektu "Domek"
2. Realizacja regulaminu powinna przyczynić się do właściwego użytkowania obiektu i jego wyposażenia, odpowiedniego zabezpieczenie obiektu oraz zapewnienia poprawnych relacji z okolicznymi sąsiadami
3. Klucze do obiektu mogą być w nie więcej niż 5 kompletach, tj.: nie więcej niż 3 osoby z Zarządu Oddziału, 1 osoba z Komisji Rewizyjnej oraz 1 osoba dbająca o stan techniczny obiektu
4. Pobranie kluczy jest jednoznaczne z zapoznaniem i deklaracją przestrzegania niniejszego regulaminu
5. Obiekt użytkowany jest w zgodzie z §1 pkt 1.
§3. Zasady udostępniania obiektu
1. Nie udostępnia się obiektu osobom nie będącym członkami Oddziału
2. Prawo do korzystania z obiektu mają wszyscy członkowie Oddziału wg zasad opisanych poniżej:
a. integracje PTTK coroczne dla Członków Oddziału i sympatyków np. "Koziorożce", "Na Józefa", "Barbórka" i inne zawsze po ogłoszeniu przez email lub na www.wskrzeszow.pttk.pl organizuje Zarząd lub wyznaczone przezeń osoby – wymagana jest zgoda połowy składu Zarządu lub wyznaczonych osób
b. integracje PTTK organizowane przez członka Oddziału w tzw. mniejszym gronie, gdzie większość jest członkami Oddziału PTTK - zgoda 2 osób ze składu Zarządu
c. integracje okolicznościowe organizowane przez członka Oddziału, gdzie w większości uczestnikami są osoby nie członkowie Oddziału – zgoda większości składu Zarządu
d. wypoczynek dzienny członków Oddziału – zgoda 1 osoby ze składu Zarządu, Sądu Koleżeńskiego lub Komisji Rewizyjnej
e. inne formy będą rozpatrywane tylko po uzyskaniu zgody większości składu Zarządu
f. impreza musi odbywać się pod opieką organizatora od rozpoczęcia do zakończenia
g. klucze po zgłoszeniu udostępnia osoba określona w §2 pkt 3
3. Zapytanie o możliwość korzystania z obiektu kieruje się do dowolnego członka zarządu, który występuje do pozostałych o zgodę - poza (2d)
4. W obiekcie ze względów bezpieczeństwa jednorazowo może przebywać maksymalnie 35 osób
5. W uzasadnionych przypadkach Zarząd może odmówić udostępnienia obiektu
§4. Użytkowanie obiektu
1. Noclegi, wchodzenie do pomieszczeń
a. zabrania się przebywania w obiekcie w celach noclegowych
b. zabrania się wchodzenia osób nieuprawnionych na strych i do piwnicy
2. Energia elektryczna
a. energię elektryczną należy załączać wyłącznikiem głównym znajdującym się w korytarzu,
b. zabrania się manipulowania przy instalacji elektrycznej
c. w trakcie użytkowania należy w porze nocnej oświetlić wejście główne oraz do WC
3. Sala kominkowa, rozpalanie ognia
a. zabrania się rozpalania ognia na terenie obiektu poza kominkiem lub grillem(na zewnątrz)
b. przed rozpoczęciem użytkowania sali kominkowej należy rozszczelnić drzwi w celu zapewnienia odpowiedniej cyrkulacji powietrza
c. salę kominkową w trakcie użytkowania należy regularnie przewietrzać
d. zachować szczególną ostrożność w trakcie korzystania z kominka i grilla ze względu na otwarty ogień oraz zapewnić ciągły nadzór w trakcie jego użytkowania
e. w celu dogrzania obiektu dopuszcza się stosowanie tylko urządzeń znajdujących się w obiekcie i zgodnie z ich przeznaczeniem
f. spalanie w kominku materiałów niedrewnopochodnych jest zakazane
4. Woda do mycia, spożycia, korzystanie z wyposażenia
a. do przygotowanie przekąsek można używać zastawy znajdującej się na wyposażeniu obiektu
b. nie używać wody ze studni do spożycia, wodę do spożycia należy zapewnić sobie we własnym zakresie, woda ze studni może być użytkowana do mycia naczyń
5. Okiennice, wyjście ewakuacyjne
a. w celu zapewnienia bezpiecznej ewakuacji z obiektu w trakcie pożaru należy przed rozpoczęciem imprezy otworzyć jedną z okiennic w sali kominkowej
b. główne wyjście ewakuacyjne znajduje się w korytarzu
6. Uczestnicy swoim pobytem nie mogą zakłócać wypoczynku okolicznym sąsiadom
§5. Opuszczanie i zabezpieczanie obiektu
1. Zakazuje się pozostawiania nie wygaszonego ognia w kominku po opuszczeniu obiektu
2. Wygaszony popiół można pozostawić w kominku
3. Należy posprzątać obiekt doprowadzając go do stanu początkowego
4. Nie zostawiać wyposażenia „Domku” w jego zewnętrznym otoczeniu
5. Należy zabrać ze sobą wszystkie odpady wytworzone w trakcie pobytu
6. Wszelkie wyposażenie elektryczne należy odłączyć wtyczką od zasilania
7. Użytkowane naczynia należy pozostawić umyte, do tego celu można użyć wody ze studni
8. Nie zostawiać otwartych okiennic, okien, drzwi do drewutni oraz WC
9. Nie zostawiać nie zabezpieczonej przykrytej pokrywą studni
10. Drzwi zewnętrzne zamykać na zasuwy i na klucz
11. Nie pozostawiać otwartej furtki, którą należy zamykać łańcuchem i kłódką

Aktualności: Wspólnie tworzymy Kalendarz Imprez na 2015 rok
admin, 2014-12-05 21:15:44Witajcie.
Pozostało jeszcze 2 tygodnie (do 18 grudnia 2014), żeby wypowiedzieć się co do planów wyjazdów turystycznych na 2015 rok.
Zapraszamy do współtworzenia kalendarza naszych członków oraz kolegów z Łańcuckiego koła przy Koelner pod przewodnictwem Adama K.
Pozycje na czerwono oczekują sugestii.
17-18 styczeń Narty biegowe, Beskid Niski, Radocyna (odbywa się w razie odpowiedniej ilości śniegu)
12-15 luty Ferie Zimowe, Krynica Zdrój, PTTK ul. Zdrojowa //termin zamrożony
28 luty lub 01 marzec Narty biegowe, (odbywa się w razie odpowiedniej ilości śniegu)
30 kwiecień - 03 Maj Majówka, Pieniny Słowackie z bazą noclegową w Polsce
04-07 Czerwiec Rowery
04-05 Lipiec Szlakiem I wojny Światowej Medzilaborce oraz góry Wyhorlat we wschodniej Słowacji
01-09 Sierpień Rumuńskie Zakarpacie, Bukowina i Maramuresz
Ostatnia dekada sierpnia Tatry Polskie(?) wg Adama
Początek października "Kolory Jesieni" w Bieszczadach wg Adama
16-18 października 2014 Rejon nadgraniczny Czeremcha, Kińczyk Bukowski lub Połonina Równa i Lutniańska Holica od strony Ukraińskiej, zależy od zezwoleń straży granicznej
06-08 Listopad Plecaki, Schronisko PTTK Obidza i Bereśnik
29 grudzień - 03 styczeń Sylwester, Rymanów Zdrój, Beskid Niski
Cykliczne wyjazdy tj. "Kolory Jesieni" oraz "Tatry" planuje Adam Kulka.

Aktualności: "Barbórka" w "Domku" sobota 06.12.2014, godz. ~20.00
admin, 2014-12-01 09:33:22
Spotkanie pt. "Barbórka" w "Domku", sobota 06.12.2014, wyjście spod kiosku pod Biedronką o godz. 20.00
Przekąski i ewentulane napoje zapewniamy sobie we własnym zakresie.
Pojazdy prosimy zostawiać na placu przy ogródkach działkowych. Prosimy nie wjeżdżać na plac pod "Domkiem".
Na imprezie będzie można wpłacić dobrowolnie darowiznę po kilka złotych na koszty utrzymania obiektu, są to np.: ogrzanie obiektu w trakcie imprezy, energia elektryczna, naczynia jednorazowe, coroczne ubezpieczenia i podatki.




Aktualności: Podziękowania za 12 sobót prac przy "Domku" w 2014 roku
admin, 2014-11-29 18:11:04
Dziękujemy wszystkim kolegom i koleżankom, którzy pracowali łącznie przez 12 sobót w 2014 roku przy obiekcie "Domek".
Jak zwykle szczególnie dziękujemy Wieśkowi.
Ten wspólnie realizowany projekt ma na celu utrzymanie tego niemal wiekowego budynku w stanie umożliwiającym jego bezpieczne użytkowanie.
Co można zrobić bez pospolitego ruszenia ...
... a jak wiele z pospolitym ruszeniem

29 listopada pracowało 4 osoby
Jednak nie obeszło się bez prac tradycyjnie w Barbórkę
- licznik energii elektrycznej, zabezpieczenie
- kable elektryczne, zabezpieczenie
- WC dokończenie
======================================================
29 listopada pracowało 5 osób
-podsibitka dachu w WC
-deski kryjące od czoła
- instalacja oświetlenia
- serce
- zamknięcie
- kątowniki w przedpokoju
- zabezpieczenie materiału
- pocięcie odpadów
- porządkowanie drewutni i wnętrza domku
- instalacja wieszaków
======================================================
22 listopada pracowało 9 osób
- wykończenie WC, montaż drzwi i elementów wyposażenia
- podsibitka w WC
- konserwacja WC
- rozbiórka mechanizmu wyciągającego studni
- przygotowanie małego fundamentu pod belki mechanizmu wyciągającego studni
- zabudowa licznika energii elektrycznej
- montaż półki
======================================================
15 listopada pracowało 7 osób
- wykończenie WC
- plantowanie terenu
- sprzątanie otoczenia
======================================================
25 października
- wykończenie WC
- plantowanie terenu
- skrzynka na zegar zużycia energii elektrycznej
- sprzątanie otoczenia
- przeniesienie dachówek na strych
- kredens
======================================================
11 października
- konstrukcja WC
- podsibitka dachu od strony wschodniej
- przycninanie, równanie dachówki
- sprzątanie
======================================================
27 września pracowało 7 osób
- zakończenie wymiany łacenia i dachówki dachu od strony wschodniej
- położenie boazerii w przedpokoju
- wykończenie podłogi w przedpokoju
- wyrównanie dachówki w obrysie dachu od strony północnej i południowej dachu
- rozpoczęcie montażu konstrukcji WC
- zbijanie tynku i gruntowanie od strony wschodniej
Dziękujemy
======================================================
20 września pracowało 7 osób
- udało się rozebrać 12m2 dachu
- wyczyszczono 150szt dachówki
- na nowo ułożono łaty i dachówkę na 3m2
- oczyszczono i odkopano kilkanaście mb murka okalającego obiekt
- zakupiono ponad 20 m2 desek na podsibitkę
- zakupiono 50m łat
Dziękujemy
======================================================
13 września pracowało 5 osób
- wykończone zwieńczenie dachu
- położona nowa i dopasowana dachówka
- położone nowe gąsiory
- uszczelniona konstrukcja zwieńczenia
- skuta i zagruntowana część tynku podmurówki
- wszystko ww. każdorazowo jest poprzedzane przygotowaniem sprzętu, a po zakończeniu pracy jego złożeniem
====================================================
7 czerwca pracowało 4 osoby
- wymiana krokwi czołowej prawej strony dachu
- wymiana łat
- zdjęcie i ułożenie na nowo dachówki
- konserwacja
- prace wykończeniowe wewnątrz korytarza
- zbijanie tynku podmurówki
- czyszczenie dachówki i gąsiorów
- cięcie drewna
======================================================
24 maja pracowało 8 osób
- wymiana krokwi czołowej lewej strony dachu
- wymiana łat
- zdjęcie i ułożenie na nowo dachówki
- konserwacja
- prace wykończeniowe wewnątrz korytarza
- zbijanie tynku podmurówki
- czyszczenie dachówki i gąsiorów
======================================================
17 maja pracowało 5 osób
- wykończenie włazu na strych.
- wymiarowanie konstrukcji i zakup materiału na konstrukcję WC
- przygotowanie materiału na konstrukcję WC (cięcie na wymiar, czyszczenie, konserwacja)

Aktualności: Już ponad 100 000!!! odsłon zdjęć
admin, 2014-11-21 20:36:03Już ponad 100 000!!!! odsłon zdjęć zostało zarejestrowanych na naszej galerii kliknij tutaj gdzie relacjonujemy przebieg imprez turystycznych m.in. w celu zachowania obrazu zwiedzanych okolic na dłużej w pamięci.

Przypominamy, że w każdej chwili osoby mogą zgłosić chęć usunięcia zdjęcia z ich wizerunkiem kliknij tutaj


